Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy csipet ebből, egy csipet abból :)

Friss topikok

  • Iceflowerz: Nézd, ez a mondat igazából az Angliai kiutazásom okán került be. Kint, idegen országban, jó volt l... (2014.08.28. 20:34) Afrika és a nők
  • semmiextra: És mért nem lepődtem meg a végén... :) prűd veszély! Mi inkább élvezzük az életet, szeretjük a sze... (2013.09.16. 19:23) Az én gólyatáborom
  • Iceflowerz: @ShaddixXx: Köszönöm :) ma jövök a következővel :) (2013.07.27. 12:33) Shrek (Mesék és a valóság 1.)

2014.09.02. 19:26 Iceflowerz

Az én gólyatáborom Vol 2. - Erőszak és Félreértés

     Tavaly próbálkoztam a  gólyatáborok világát pro - kontra bemutatni, nem jött össze. 3 napot agyaltam rajta, majd ahelyett, hogy legalább a vázlatpontokat lejegyeztem volna magamnak, érzésből megírtam. Katasztrófális lett, mind stilisztikailag, mind tartalmilag. Ám most úgy éreztem újra írnom kell erről. Kicsit máshogy, sajnos a megtörtént eset fényében, kihegyezve az esetre és a beleegyezésekre - illetve azok hiányára.

 

Ide vonatkozó szakasz:

Szexuális erőszak

197. § 

(1) Szexuális erőszakot követ el, és bűntett miatt két évtől nyolc évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő, aki

a) a szexuális kényszerítést erőszakkal, illetve az élet vagy a testi épség elleni közvetlen fenyegetéssel követi el,

b) más védekezésre vagy akaratnyilvánításra képtelen állapotát szexuális cselekményre használja fel.

      A szakasz a) bekezdése a hírek szerint megvalósult, hiszen a fotós szegény lányt brutálisan megverte, vérző arccal botorkált vissza a táborba. Mint utólag kiderült, a fotós ellen hasonló bűncselekmények miatt már eljárás volt ellene. Gondolom, mivel még sosem szerveztem gólyatábort, nem szokás a referenciaképek mellé erkölcsi bizonyítványt mellékelni. Talán ezentúl változni fog ez is, óvatosabbak lesznek a diákok is, bár továbbra is jó kérdés, hogyan lehet ennyi, elvben nagykorú diákot ellenőrizni? 3 éve megjártam én is a gólyatábort, egyházi egyetem diákjaként. Nem érződött sehol a vallásos erkölcs, hogy "jajittmosttilosinni", vagy "részegentelitorokbólegyetemiindulótfújni" milyen bűnös dolog lenne. Ugyanolyan gólyák voltunk, mint mindenki más. Ugyanarról szólt a tábor, mint másoknak, új embereket megismerni, beilleszkedni egy teljesen új társaságba, és kilépni a nagybetűs élet első utcakövére, ami még munka helyett főleg szórakozással van kikövezve. Több szót a gólyatáborok világáról most nem szeretnék ejteni, azt mások is (és én is) alaposan körbejárták már, aki pedig még nem, az a Morning Show tegnapi - visszatetszést keltő - adásába belehallgathat. (De az adásról később.)

     Több érdekes komment is napvilágot látott már ezzel a témával kapcsolatban. Egy érdekes okfejtésbe a Comment.blog.hu-n (Comment:com) futottam bele,  az esetet a Trónok harca sorozat népszerűségével vonták párhuzamba. Aki nem ismerné a sorozatot: A lényeg a fantasy, középkori történetvezetés mellett, hogy a sorozat nem fél megmutatni a világot irányító dolgokat és a brutalitást. A vér, csonkolás, szex, erőszak általános az egyes részekben. Az egyik részben az egyik testvér erőszakot követ el a saját testvére ellen. Magyar honlapon is megjelent ennek a jelenetnek az egyik képe, kikérve a nézők véleményét. Egy srác mindenhol kardoskodott amellett, hogy többször megtörtént köztük előtte az aktus élvezetből, a nő több gyermeket is szült a testvérétől, így ez nem lehet erőszak. Többen nekiestek a srácnak, ám csak hajtotta a magáét.Először úgy gondoltam, hogy egy-két szélsőséges vélemény mindig akad, felesleges kötekedni vele, lehet bölcsebb követni a "Ne etesd a trollt" mondást. Most viszont, az eset kapcsán újra belefutottam érdekes kommentekbe. A kedvencem az volt, mikor valaki leírta, hogy egy srác a barátnőjével töltötte az éjszakát. Szex pipa, ám ahelyett, hogy békésen aludtak volna utána a srác újra megkívánta a lányt. Nem is lett volna ezzel semmi baj, ha kölcsönös lett volna. Mivel a második eset kényszerítés volt, a lány világosan elmondta, hogy nem,  így nem számít, hogy előtte csinálták-e és hogy a srác szerint ez erőszak volt-e vagy sem, mert ez az!

    Sokszor hivatkoznak arra, hogy a lányok maguknak keresik a bajt mikor elmennek szórakozni mini ruhákban, kéjesen táncolva  és sokszor "tisztességesen" berúgva. Egyesek szerint ez mentség a tettükre, hiszen ők ezt felhívásnak veszik, esetleg még el is tudják csábítani a lányokat, hogy kimenjenek velük, vagy fel a lakásukba, majd a tiltakozással nem törődve megerőszakolják őket. Én is azok közé a lányok közé tartozom, akik miniszoknyában, magassarkúban mennek bulizni, ám sosem éreztem úgy, hogy ezzel engedélyt adnék erőszaktevésre és a legtöbb kortársam hasonlóképpen van ezzel. Megint ezekben a fejekben kellene rendet rakni, bár elismerem, abban is van igazság, hogy így jobban felhívjuk a figyelmet magunkra. De újra hangsúlyozva, a NEM az NEM!

    Végezetül pedig jöjjön egy állásfoglalás a Morning Show tegnapi adásához. Reggelenként én is őket hallgatom, legyen bármennyire alpári és bunkó Sebestény Balázs, őket szoktam meg az évek alatt, viszont pont tegnapi nap sikerült visszaaludnom, és átszundikáltam az omniózus fél órát. Délután a hír cunamira felfigyelve visszahallgattam és megdöbbenve tapasztaltam, hogy talán most az újságírók értették félre a srácokat, pedig nem szokásom vitatni a Balázs bunkóságát taglaló cikkek igazát. Nem az erőszakon poénkodtak, hanem a gólyatáborokon. Tény, hogy volt egy két kiragadott, vitatott mondat, de a szövegkörnyezete más volt. Mentségükre szóljon, hogy egy élő adásban, ami egy reggeli, humoros szórakoztató műsor, nem lehet gyászhangulatot teremteni. Nem azt mondom, hogy ez 100% mentség a humorizálásuk stílusára, és tény, hogy a megerőszakolással kezdtek, onnan tértek át a gólyatáborokra, amin elkezdtek a szokásos bunkó, nyers stílusukban poénkodni, és lehet, hogy ezt nem kellett volna, hisz ez sértette sok ember fülét. Ettől függetlenül én most ezért nem ítélném el ennyire őket, de persze ki hogyan látja.

 

Kövess a facebookon is: https://www.facebook.com/Jegviragblog?ref=hl 

Szólj hozzá!

Címkék: erőszak nemi erőszak gólyatábor beleegyezés


A bejegyzés trackback címe:

https://iceflowerz.blog.hu/api/trackback/id/tr206659787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása