Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy csipet ebből, egy csipet abból :)

Friss topikok

  • Iceflowerz: Nézd, ez a mondat igazából az Angliai kiutazásom okán került be. Kint, idegen országban, jó volt l... (2014.08.28. 20:34) Afrika és a nők
  • semmiextra: És mért nem lepődtem meg a végén... :) prűd veszély! Mi inkább élvezzük az életet, szeretjük a sze... (2013.09.16. 19:23) Az én gólyatáborom
  • Iceflowerz: @ShaddixXx: Köszönöm :) ma jövök a következővel :) (2013.07.27. 12:33) Shrek (Mesék és a valóság 1.)

2014.07.25. 18:22 Iceflowerz

Angol gyermeknevelés FAIL?!

Szóval... Tisztázzuk az elején. Nem szeretnék ítélkezni, vagy messzemenő következtetések levonni. 1 hónapos angliai nyaralásom során futottam bele a lentebb illusztrált esetekbe. Ha itthon is találkoztak hasonló esetekkel, osszák meg, talán az én döbbenetem (vagy nevetésem) is alábbhagy.

 

(A képek illusztrációk.)

1. Szoptatás nyilvános helyen

Nem szeretnék semmi negatívat mondani, szíve joga mindenkinek. Mindössze csak az előítéletembe futottam bele, amit talán át kell értékelnem. Egy szép kis angol parkban sétáltam, ahol a helyi punkok sörözgettek. 2 srác, egy csaj. Csajnak két oldalt egy sávban volt egy-egy csík haja, illetve középen egy óriási taraja. Mentem tovább, majd visszafelé megint beléjük futottam. Ám akkor a csaj kezében a sört felváltotta egy csecsemő, akit nyilvánosan szoptatott. Nem tudom, miért lepődtem meg annyira, talán a sör-gyermek csere miatt.

4f66f5b145922breastfeeding1.jpg

 

2. Pucér rohangászó gyerek

Ez teljes mértékben csak a vicces kategória, mindössze kíváncsi vagyok, ki mit gondol, hogyan történhetett ez meg. Az egyik aluljáróban haladtam át, mikor elfutott előttem egy pucéran kacarászó gyerek.  A legérdekesebb az volt, hogy a gyermek nem volt teljesen ruhátlan, egy kendő (egyetlen ruhadarab gyanánt)  a nyakába volt kötve. Mögötte, futott utána az anyukája, maga előtt tolva a babakocsit. Kiabált a gyereknek, hogy álljon meg, a gyerek annál gyorsabban futott és nevetett mindannyiunkra. Rég nevettem ilyen nagyot, annyi vidámság sugárzott a kiskölyökből. Bár azt szeretném tudni, hogy hogy került ki a babakocsiból, és hogy lett egyszerre pucér is. :)

 

3. Pórázon vezetett gyerek

Elvileg erre itthon is volt már precedens, bár én még nem találkoztam vele. Egy hámszerű valami van a gyereken, és a póráz végét fogja a szülő. Érdekes volt látni. Értem én, így biztos nem csatangol el, de ez annyira furcsa és rideg a gyerekkel szemben. Bár édesanyám szerint engem is így kellett volna nevelni ;)

póráz-gyerek.jpg

 

Több esetet nem is hoznék, mindössze csak megosztottam a látottakat. 

Szólj hozzá!

Címkék: vicc humor gyermek gyermeknevelés


A bejegyzés trackback címe:

https://iceflowerz.blog.hu/api/trackback/id/tr556544829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása