Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy csipet ebből, egy csipet abból :)

Friss topikok

  • Iceflowerz: Nézd, ez a mondat igazából az Angliai kiutazásom okán került be. Kint, idegen országban, jó volt l... (2014.08.28. 20:34) Afrika és a nők
  • semmiextra: És mért nem lepődtem meg a végén... :) prűd veszély! Mi inkább élvezzük az életet, szeretjük a sze... (2013.09.16. 19:23) Az én gólyatáborom
  • Iceflowerz: @ShaddixXx: Köszönöm :) ma jövök a következővel :) (2013.07.27. 12:33) Shrek (Mesék és a valóság 1.)

2013.09.14. 21:53 Iceflowerz

Az én gólyatáborom

   A gólyatábor jellemzője az új megismerése. Nem csak az új embereké, hanem magának a felsőoktatási intézménynek az életébe, a hangulatába való betekintésről is szól. Ehhez képest sokszor és sokan szorongással vegyített félelemmel vágnak neki a vonatútnak, vagy sokszor el se mennek, félve, milyen feladatok lesznek, amiket végig kell csinálniuk, különben kinézik őket. De vajon létezik-e olyan gólyatábor, amely nem a szivatásról szól? Álljon itt az én gólyatáborom története példaként.

   Emlékszem, én is féltem, - de ez inkább izgalommal vegyes félelem volt - , görcsölő gyomorral ülve a metrón, hogy milyenek lesznek a szobatársaim, az új csoporttársaim, milyen feladatokat kapunk és vajon tényleg olyan jól néznek ki a felsőbb éves fiúk, mint mondják. Pozitív csalódás volt már a megérkezés is a Délibe, hiszen a felkészült felsőbb évesek "biztos kezei" irányítottak minket. Csoportokra bontottak minket, és így első körben elég volt megismerni a saját csoportunk tagjait. A vonatút, az első nap is kellemes és vicces volt, lezárva egy tökéletes bulival. Nem akarok nagyon negatív példákat hozni, de a beavatás a legtöbb gólyatáborban egyenlő a totális szétszivatással. Megalázóbbnál megalázóbb feladatok, a vicces és a kreatív fogalmát felváltja sokszor a nemi, vagy néha rosszabb esetben az azonos neműek szivatása, porig alázva ezzel őket. Személy szerint az én kedvencem a "pucér maraton" volt (első kézből való hallomásból, nem akarok és nem is fogom ehhez leírni az intézmény nevét), a feladat sem volt kötelező (elvileg), de már maga a helyzet megdöbbentő számomra. Persze ez nem volt kötelező, de nem is az én dolgom megítélni más intézmény erkölcsi szintjét. 

  Az elkövetkezendő két nap általában a kreatív és vicces feladatokról szól, amit nálunk ún. állomások útján értek el. Nem tagadom, hogy volt alkohol is bőven, hisz ez mindenhol van. De ami szintén pozitívum volt nálunk, az az, hogy mindig csak 3-4 pohár volt kirakva egy-egy csapatnak. Egy csapat körülbelül 10 főből állt, így mindig csak az ivott, akinek kedve volt. Nem tudom, más helyen hogy néznek ki ezek az állomások, de egy Index cikk alapján a megbotránkoztató állomás valóban a csak a diákok kreativitásáról szólt.Bár az odasz*rás lehet, hogy tényleg kreatív volt, és felpontozta a zsűri, én inkább gusztustalannak mondanám, de kinek a pap, kinek a papné. Minden esetre a srácot biztos megjegyezte a sulija jó időre, jót röhögve azóta is az eseten. Persze ezeken az állomásokon kötelező megtanulni az adott helyek indulóit is, ami néhány helyen mocskos ugyan, mégis a csordaszellem tekintetében, közösen énekelve inkább viccesnek hat. 

  Az esték mindenhol hajnalig tartó bulival zárulnak,vagy vetélkedőkkel, ahol szintén van ivászat, ami nálunk is volt. De (hozzáteszem, én két éve voltam gólya, azóta) létrehoztak egy Beugró szobát, ami az azonos nevű műsoron alapul, és aki akart, inkább odament játszani. Érdekes módon mikor egy szintén egyházi felsőoktatású gólyának ezt elmeséltem, ledöbbent, ugyanis náluk ilyen feladatok alatt megalázták egymást, sokszor le kellett vetkőzniük, vagy egymást simogatni (bár itt azért jellemzőbb a fiú lány-pár). Persze, nyugodtan, mindenkinek szíve- joga, csak nem értem, hogy miért muszáj állandóan belevinni a szexualitást, de ez lehet, hogy csak az én prűdségemből fakad. Én azért örültem hogy nem kellett egy számomra idegen pasit megcsókolnom, nézzen ki bárhogyan is. 

  A félreértések és zárszó végett: Nem szeretnék senkit és semmit lehúzni. Nem szeretnék egy egyetemet, főiskolát sem felajnározni, vagy leírni. Nem szeretném sem kiemelni/kihangsúlyozni az egyházi fenntartású intézményeket, én sem (csak) ezért járok ilyenbe, hisz hallottam a miénkre ellenpéldát is, az egész puszta szemléltetésül szolgál. Mindenesetre az évek óta tartó gólyatáboros botrányokra tekintettel szerettem volna nagy vonalakban bemutatni, hogy van még egyetemi gólyatábor, amely méltó saját nevéhez és híréhez.


Pázmány Péter Katolikus Egyetem

 

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://iceflowerz.blog.hu/api/trackback/id/tr205510906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

prolee 2013.09.15. 11:21:00

Ez elképesztő!
"Pozitív csalódás, első kézből való hallomás, félreértések (és zárszó) végett,
egyházi felsőoktatású gólya, aki ledöbbent,... "

Mindent nem is idéztem, amin megakadt a tekintetem e nyúlfarknyi posztban.
Milyen magyartanárok tanítják ezeket a gólyákat?
Ilyen helyesírással, stílussal, képzavarokkal... lehet ma egyetemre járni? Ezekből lesz a jövő értelmisége?

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2013.09.15. 21:01:24

Igazából én ezt az egész gólyatábor-mizériát nem értem, ami most itt felütötte a fejét a blogszférában.

Nem kötelező elmenni, sok helyen még a feladatokban sem kötelező részt venni (így van ez pl. az indexes cikk nagyjából felét adó Corvinus-on), mostanában meg azért elég könnyű előre tájékozódni a tábor jellegéről. És még nagyon azt sem lehet mondani, hogy a gólyatábor alanyi jogon járna, vagy valamiről lemaradna az ember, ha nem megy el, és ezért most muszáj panaszkodni.
De egyébként pl. BME-s ismerős azt mondta, hogy a szivatásoknak hatalmas összekovácsoló ereje volt, és ő sem élte meg rosszul, szóval ez tényleg emberfüggő.

"félve, milyen feladatok lesznek, amiket végig kell csinálniuk, különben kinézik őket."
Ha meg ezért érzi rosszul magát valaki egy gólyatáborban, azt inkább nem is minősíteném.

verkagrafomanka 2013.09.15. 21:16:02

Sokkal hitelesebb lenne az egész,ha konkrét feladatok lennének leírva, mert így bármelyik gt-ra ráillik a leírás. Az előző kommentben felsorolt nyelvi problémák pedig tényleg felháborítóak.

semmiextra 2013.09.16. 19:23:44

És mért nem lepődtem meg a végén... :) prűd veszély!
Mi inkább élvezzük az életet, szeretjük a szexet.

Hedonista
süti beállítások módosítása